تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

تکنولوژی برتر

درباره تکنولوژی های برتر روز دنیا

چهارمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در مشهد

 

چهارمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در مشهد برگزار می‌شود.

دکتر سید علیرضا سیدین، دبیر چهارمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران در گفت‌وگو با خبرنگار «علمی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خراسان با بیان این مطلب افزود: در این همایش از متخصصان پردازش تصویر در زمینه‌های مرتبط به منظورارائه‌ مقالات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و شرکت در نشست‌های تخصصی دعوت به عمل آمده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارایه و تبادل آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و مطالعاتی متخصصان، گسترش مرزهای دانش و آگاهی از پژوهش و نو‌آوری در زمینه موضوع ماشین بینایی و پردازش تصویر اعلام کرد.

سیدین اظهار داشت: با توجه به رشد پژوهش‌های بنیادی، توسعه‌یی و کاربردی در زمینه‌های بینایی ماشینی و پردازش تصویر در دانشگاه‌ها، موسسات تحقیقاتی و شرکت‌های خصوصی در کشور، انتظار می‌رود در چهارمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران، افراد بیشتری در زمینه‌های تخصصی حضور یابند.

وی تصریح کرد: موضوعات این همایش شامل پردازش تصویر، بازشناسی الگو، ماشین بینایی و کاربردهای آن، سخت افزار ونرم افزار و میکروکنترلر می‌باشد.

دبیر چهارمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران گفت: از جمله برنامه‌های حاشیه‌یی این همایش برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای عمومی و بر پایی نمایشگاه با حضور شرکت‌های تولیدی و پژوهشی در حوزه ماشین بینایی و پردازش تصویر است.

گفتنی است این همایش بهمن‌ماه جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
..... جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ب.ظ

لطفا هر چی در مورد ایمیج پروسسینگ می بینی بم بگو
na_ro_eh@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد